Subject: Vs: Päring Delfist
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: "Greete Palgi" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Jun 2024 14:53:45 +0300

Tere, Greete!

Vastas statistikabüroo spetsialist Janne Sepp:

Arst otsustab, millist ravi patsiendile tervisemure korral määrata.
Seetõttu oleks mõne arstide erialaseltsi (Eesti Perearstide Selts või
Eesti Valuravi Selts) või eriarsti kommentaar siinkohal kõige asjakohasem.
Ravimiamet kogub ja analüüsib ravimite üldiseid kasutamistrende, mis
põhineb ravimite hulgimüüjate aruandlusel ehk see kajastab apteekidesse
müüdud ravimite üldkogust, aga ei kajasta konkreetseid patsiente või
diagnoose.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]

Saatja: Greete Palgi <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 11. juuni 2024 15:07
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Päring Delfist

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Carmen!

Tülitan Delfist paari küsimusega.

Nimelt vaadates N02 valuvaigistite andmeid, täpsemalt seda, kui palju
retsepte on välja kirjutatud ja kui paljudele inimestele, siis on aastast
2022. näha väga järsku hüpet.

Miks see nii on? Kas mingisuguseid tervisehädasid asuti efektiivsemalt
ravimite abil ravima või on tõusu taga midagi muud?

Saadan taustaks ka minu joongraafikud:

Kõike kena

Delfi Meedia uuriva toimetuse andmeajakirjanik

Greete Palgi

517 2440